Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeJeżeli do nowych EXC wprowadzono gaźnik to co było przed nim? Moja pamieć aż tak daleko nie sięga. "Trochę jeździłem EXC 2T" to musiało być dawno temu, teraz zmienia się dysze dopasowując je do temperatury otoczenia i wysokości n.p.m. Nie będę się rozpisywał o ilości tleniu potrzebnego do spalania mieszanki i jego ilościach na różnych wysokościach n.p.m. Co do zdjęć to proponuje kupić moto w ciemno podejmując decyzję tylko i wyłącznie na ich podstawie.
OdpowiedzW przypadku enduro gdy jesteś 100km od cywilizacji zatopiony gaźnik da sie odratować, bo wystarczy go rozebrać dwoma śrubokrętami, wyczyścić, przedmuchać dysze i złożyć do kupy. Proste, niezawodne i naprawialne - genialne. Ciekawe czy tak samo uda się wyczyścić wtryskiwacz? Ględzenie o wymienianiu dysz ma zastosowanie WYŁĄCZNIE w przypadku zawodników wyczynowych. Jeździłem do 1500 mnpm i spadek osiągów był mało zauważalny/pomijany. Kto z amatorów zresztą to robi? No i zdjęcia mówią dużo na temat tego, czy autor ma pojęcie, czy po prostu powtarza frazesy z katalogu reklamowego... Smutne to trochę w waszym wykonaniu.
OdpowiedzOczywiście i temperatura otoczenia nie ma wpływu na moto w 2t z gaźnikiem , ale jak nie jestem zawodnikiem WYCZYNOWYM to co ja tam mogę na ten temat wiedzieć. Smutne to jest to, że Pan panie UZI zamiast wyrażenia swojej krytyki o moto skoncentrował ją pan na autorze tego artykułu,
OdpowiedzJeśli mam przed sobą artykuł na żenująco niskim poziomie merytorycznym, to do kogo powinienem mieć o to pretensje, jeśli nie do autora? Jesteście prasą tematyczną, szukając info o nowym modelu chciałem się dowiedzieć czegoś więcej, niż przepisanych bezmyślnie frazesów z broszury KTMa.
Odpowiedz